Friday, May 10, 2013

why i still stick to 'these clothes' ; biarpun andai dapat diukur dengan mata kasar mungkin boleh nampak tahap keimanan da kat level merah berkelip2, kerap goyah n lemah, no one to menggiatkan bila diri makin hari makin jauh.... n im all alone.. cuz im afraid if once i let them go, i will never be the same anymore..well said (-_-")

# sangat jeles bila melihat orang2 dikelilingi dengan sahabat2 yang sentiasa mengingatkan, sama2 ingin bersahabat hingga Syurga while i have to try very hard to survive on my own, takut 1 fine day, i'll give up...n end up there..............................(T_T)

1 comment:

  1. Doa...!!!

    "Ya Allah, aku ini lemah, maka kuatkanlah aku dalam keredhaanMu, dan bimbinglah aku kepada kebaikan, dan jadikanlah Islam itu tempat aku meletakkan keredhaan, ya Allah aku ini lemah, maka kuatkanlah aku ini hina maka muliakanlah aku, aku ini miskin maka kayakanlah aku dan kurniakan rezki padaku ."

    Ibn Abi Syaibah 29353 , al-Hakim ( 1931 ), dianggap sahih olehnya. Copy and paste :)

    ReplyDelete